Heippahei! Eilen illalla paremman tekemisen puutteessa aloin suunnitella uutta spinning-tuntia ja löysinkin melko nopeesti biisit kasaan. Jätin pari vanhaa biisiä vielä mukaan, mutta muuten löysin kivoja uusia soundeja ja biittejä. Mixasin listat jo eilen ja tänään aamulla suunnittelin vielä sisällöt tarkemmin. Oon monesti aikaisemminkin kertonut, että mulla on käytössä tietty kaava minkä mukaan tunnin rakennan. Tänään päästiin sitte kokeilemaan tuntia käytännössä ja voi poijjaat. Mä en muista koska viimeksi olisin ollut niin puhki, hapoilla ja rikki kuin tänään viimeisessä biisissä! Uusi ohjelma tuntuu tietty aina hieman erilailla kun siihen ei oo tottunut, tai sitten olin vaan jotenkin muuten väsynyt, mutta tajun lähtö ei ollu kaukana. Jalkoja poltti, särki ja hapotti, eikä hengityskään kulkenut kovin sujvasti. Yritä siinä sitten vielä tsempata muita samalla! 😀
Tuollaisia kovia treenejä on tosi vaikea tehdä yksin, on helpompaa, kun joku toinen kurittaa vieressä ja laittaa tekemään. Vaikka oon itse se joka käskee, niin samalla asiakkaat on mun motivaatio olla lopettamatta. Jos itse sanon, ettei vaikka saa keventää vastusta, enhän mä voi sitä itekään tehdä. Ei pysty lepsuilla kaikkien edessä vaikka olisi oksut kurkussa. Loistava vuorovaikutus, jos niin voi sanoa. Tunnin jälkeen jalat tärisi ja kurkku oli kipeenä hengästymisestä, mutta palaudun onneksi todella nopeesti ja 15 minuutin kuluttua alkoi jo toinen tunti, joka meni hyvänä ”palautuksena” päälle. 😀
Loppuviikko olisikin vapaata töiden osalta, tosin mulla on muutama blogiin liittyvä juttu, jotka täytyy hoitaa viikonlopun aikana. Testailin muuten eilen tulevaa bikinitreeniä kahdelle tyttöselle ja sain tänään viestiä, että pakarat ja vatsalihakset on todella kipeenä. Yritän testailla hommaa vielä muutamalle muulle jos saadaan aikataulut yhteen. Ensi viikolla starttaa! 🙂
Loppuun vielä mun tämän hetkinen lempparibiisi, niin kesäinen ja letkee!
https://www.youtube.com/watch?v=YeXO_a0O4y4
Mukavaa viikonloppua!




























