Arvonta: Voita tavoitteitasi tukeva lisäravinnepaketti Fitnessgurulta

Nyt on luvassa mukava arvonta! Kolme osallistujaa voittaa tahtomansa paketin Fitnessgurun tuotteilla. Olen suunnitellut paketit niin, että ne jakautuvat kolmeen eri tyyliin; Sport, Diet sekä Health. Pakettien arvo on 100 euroa. 

Tässä tulevat paketit ja niiden sisällöt. Kaikissa tuotteissa voittaja saa itse valita tuotteiden maun. Kuvien alapuolella on listaus tuotteista ja suorat linkit tuotteisiin, joista voit lukea niistä tarkempaa infoa (suomeksi). 

SPORT-paketti sopii nimensä mukaisesti paljon urheilevalle tyypille. Paketissa palautumisjuomaa, heraproteiinia, (cappuccino maku on mun uusi suosikki!) sekä aminohappolisä. Aminohappojuomaa voi juoda ennen treeniä ja treenin aikana, se edistää palautumista ja estää lihaksen hajoamista treenin aikana. Aminohapon voi vaihtaa halutessaan One Poweriin, joka on treenibuusteri. 

Sport

DIET-paketti laihduttajalle. Kalorittomia fitnessnuudeleita, rasvanpolttajia sekä One Meal – ateriankorvike. Sopii myös välipalaksi. 

diet

HEALTH-paketti sisältää terveysherkkuja, kuten orgaanista maapähkinävoita ja kookosöljyä. One Whey – isolate on puhdasta heraproteiinia, joka sopii treenin jälkeen otettavaksi, leivontaan, välipalaksi, smoothieihin yms. Mukana on myös One Pak-purkki, joka sisältää valmiit vitamiini annospussit kuukaudeksi. Pussi sisältää kaikki vitamiinit ja hivenaineet joita tarvitset päivän aikana.

health

Homma menee seuraavalla tavalla. Kerro kommenttiboksissa, mikä paketeista olisi mieluisin ja miksi. Arvon kaikkien vastanneiden kesken 3 pakettia. Arvonta loppuu perjantaina 27.9.2013 kl 12:00. Kaikki mukaan 🙂

Arvonta alkaa.. ÄN.. YY.. TEE..NYT!

HUOM. KILPAILU ON PÄÄTTYNYT 27.9.2013!!

Kilpailu toteutettu yhteistyössä Fitnessgurun kanssa


Näin lisäät proteiinia aamupuuroon

Huomenta kaverit! Heräilin tänään jostain syystä jo 5:30 eikä uni tullut enää silmään. Siitä syystä on aikaa tehdä myös tällainen aikainen postaus. 

Olin keittelemässä aamupuuroa ja huomasin, että raejuusto on loppu. Voi hitsi ja voi harmi! Tapanani on siis lisätä raejuustoa kaurapuuroon, koska se sopii maultaan sekaan ja jotta saan proteiinia aamiaisella ja tällöin nälkä pysyy poissa pidempään.

Täältä tulee vinkkiä myös teille, jotka ette tykkää raejuustosta tai rahkasta, mutta tahdotte aamupuuron kanssa myös niitä protskuja.

Sekoitin puuroon 2 kanamunan valkuaista ja sekoittelin reippaasti koko keittämisen ajan. Valkuainen ei maistunut seasta (mulla on niin paljon kaikkea muutaki soosia puuron seassa), puuro oli ehkä hieman kuohkeampaa kuin normaalisti. Sekaan vielä kookosöljy, peanutbutter ja bonne ja selvisin ensin niin traagisesta aamiaiskokemuksesta 😀 

Kuva ei ole tältä aamulta, kuten näette seassa näkyy raejuuston paloja! Syön puuroni aina suoraan kattilasta :)

Kuva ei ole tältä aamulta, kuten näette seassa näkyy raejuuston paloja! Syön puuroni aina suoraan kattilasta 🙂

Nyt olisikin aika lähteä ohjaamaan aamun RPV-tunti. Muistakaa, että torstai on toivoa täynnä 🙂


Syökää kalaa!

DSC00003Kaikki varmasti tietää, että kala ja etenkin rasvaisemmat kalat, kuten ylläoleva kirjolohi sisältää elimistölle välttämättömiä rasvahappoja. Rasvahappojen lisäksi kalat sisältävät hyvälaatuisia proteiineja ja runsaasti D-vitamiinia, joka on todella tärkeä vitamiini näin syksyllä/talvella. Lisäksi kaloissa on tiettyjä hivenaineita, jotka tekevät kropalle hyvää.

Itse syön kalani tällä hetkellä ruisleivän ja avocadon kanssa iltapalalla. Paahdan ruisleivät, levitän niille puolikkaan avocadon (tai tätä levitettä), hieman yrttisuolaa, siivun kirjolohta sekä valkosipulisuolakurkkuja. Ai miten niin suolaisen himo iskee iltaisin? 😀 Setti sisältää toki reilusti rasvaa, mutta rasvat tulevat hyvistä lähteistä ja mukana saan paljon vitamiineja, joten se ei haittaa yhtään.

DSC00004Takana on todella pitkä päivä! Tänään herätessä, tai oikeastaan melkein aina keskiviikkoisin herätessä olo on todella väsynyt. Lopetan tiistaisin jumpat vasta 21.00, joten se vaikuttaa ilmeisesti siihen, ettei ihan ehdi palautua seuraavaan aamuun mennessä. Bodyattackin ja coren jälkeen olo oli kuitenkin jälleen pirteämpi, onneksi. Sen jälkeen oonkin painanut tukka putkellä tähän saakka. Tuntuu, että juuri nyt mulla on liian monta rautaa tulessa, kun ei pysty yhtään rauhottumaan. Aivot vetää ylikierroksilla ja aivan liikaa ajateltavaa.

Mun uusi kamerakin sanoi sopimuksensa irti heti neljän päivän käytön jälkeen. Arvatkaa meinasko leikata kiinni, kun heti alussa alkaa homma kusemaan. Vein laitteen takaisin liikkeeseen ja saan uuden, mutta vasta ensi viikolla. Harmittaa todella paljon, koska nyt ei ole lainkaan kameraa Super Saturdayssa..

Huomisesta sen verran, että luvassa on (ainakin omasta mielestäni) erittäin kiva arvonta ja lisäksi venyttelyyn liittyvä postaus. Muistakaa tulla kurkkaamaan ja osallistumaan arvontaan 🙂

Nyt meikäläisellä olisi edessä vielä ne iltavenyttelyt… Oottehan muistanee venytellä??

 


Miten minusta ja maitorahkasta tuli kaverit

Olen tainnut mainita ennenkin, että oon totaalisesti kausisyöjä. Menee ihan vaiheissa, mihin koukutan itseni ja sitä syödäänkin sitten yleensä joka päivä niin kauan että tulee korvista ulos. 

En ole koskaan syttynyt maitorahkaan sen kummemin ja oonkin yleensä syönyt mielummin maustamatonta jugurttia, kreikkalaista jugurttia, kermarahkaa jne. Nyt olen kuitenkin innostunut maitorahkasta ihan uudella tavalla. Mainittakoon, että ihan rasvatonta en syö kuin harvoin. Olen rakastunut Valion pehmeään maitorahkaan jossa on 2,3% rasvaa ja täyteläinen maku.

DSC00100Vaikka kyseinen rahka on jo itsessään ihan hyvää, niin harvemmin tulee vedettyä ihan sellaisenaan. Tämän hetken juttu on nuo alla olevat BONNE soseet ja etenkin tuo persikan makuinen. Mustikka oli ihan ok, mutta ei niin maukas kuin olisin toivonut. Olen maistanut myös muita makuja ja mielestäni persikka on ehdottomasti paras. Bonne soseet eivät sisällä mitään muuta kuin sitä itseään, eli persikkasose on pelkkää persikkaa. Joskus käytän myös ylläolevassa kuvassa olevaa omenasosetta, jota olen ostanut ekosopista täältä vaasasta. Omenasosetta menee useammin aamupuuroon. Nyt on siis selkeesti sosekausi!DSC00091

Suolaisen ja makean combo on mielestäni erittäin miellyttävä, joten makean kaveriksi sekoitan tietysti peanut butteria ja vielä sellaista johon on lisätty ripaus suolaa. Tämän virkaa toimittaa Fitnessgurun peanutbutter crunchy.DSC00092 Tämä ei mene nyt ihan oikeassa järjestyksessä, mutta kelataas hieman taaksepäin. Ennen kuin sekoitan rahkaan kumpaakaan ylläolevista, lisään sinne muutaman tipan Feelvividin vanilja steviaa tuomaan vaniljaista makeutta. Kruunaan koko hoidon kaakaonibseillä, jotka ovat täynnä vitamiineja ja antioksidantteja. Kaakaonibsit sisältävät runsaasti mm. flavonoideja, antioksidantteja sekä mineraaleja kuten rautaa, sinkkiä, kuparia, C-vitamiinia, magnesiumia, mangaania, proteiineja sekä kromia. DSC00095

IMG_4513Kuinka te syötte rahkanne? 🙂


Jos suklaata joka päivä syödä vois?

DSC00006

Mitä jos kerron, että otsikko on ihan totta? Raakasuklaa on nimittäin enemmänkin terveys ”ruokaa” kuin epäterveellinen herkku. Raakasuklaan maku on niin täyteläinen, ettei sitä halua syödä paria palaa enempää ja suklaan himo on tyydytetty.

Olen kirjoitellut useita postauksia kyseisestä herkusta ennenkin, mutta silti raakasuklaa herättää kysymyksiä. Onko sitä vaikea valmistaa? Mistä sitä voi ostaa?

Valmistus on helpomapaa ja nopeampaa kuin voisi kuvitella. Kaikista helpointa on ostaa valmis raakasuklaapakkaus, josta löytyy kaikki tarvittava suklaamuotteja myöten. Itse olen käyttänyt tätä cocovin pakkausta. Pakkauksia voi ostaa ihan luontaistuotekaupoista ja hinta pyörii 20 euron paikkeilla.

DSC00015

Eilen huomasin harmikseni, että olin unohtanut ostaa valmispakkauksen, vaikka suunnitelmissa oli tehdä raakasuklaata. Aloin koluta kaappeja, ja huomasin että sieltähän löytyy kaikkea mitä suklaan valmistamiseen tarvitsee! 

Sekoitin kulhoon sulanutta kookosöljyä sekä vaniljasteviaa. Sen jälkeen lisäsin kaakaovoita, raakakaakaojauhetta sekä lucumaa. Lisäsin seokseen vielä 10 tippaa piparminttuöljyä sekä hasselpähkinärouhetta. Kaadoin seoksen jääpalamuotteihin ja laitoin pakkaseen 5 minuutiksi. Sen jälkeen mulla oli valmiina superhyvää minttusuklaata! Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, jos et ole ennen maistanut 🙂

Raakasuklaasta kirjoitetaan mm. seuraavaa:

Raa’assa, kuumentamattomassa muodossa kaakao sisältää yli 1200 aktiivista ainesosaa ja huikeat 10% kaakaon painosta on antioksidantteja, mikä on n. 10 kertaa enemmän kuin esimerkiksi mustikassa. Raaka kaakao sisältää kaikista maailman ruoka-aineista suurimpia pitoisuuksia magnesiumia ja kromia sekä korkeita pitoisuuksia esimerkiksi sinkkiä, rautaa, kuparia, rikkiä ja C-vitamiinia. Kaakaon huikeimmat ominaisuudet linkittyvät aivojemme toimintaan ja raaka kaakao sisältää runsaasti mielialaamme kohottavia välittäjä-aineita tai niiden rakennusineita mm. serotoniinia, tryptofaania, anandamidia ja fenyylietyyliamiinia. Voit lukea alta laajemmin kaakaon mielihyvään linkittyvistä ominaisuuksista ja täältä löydät tarvittaessa vielä runsaasti lisää informaatiota raa’asta kaakaosta. Teksti kopioitu täältä. Osoitteessa www.raakasuklaa.com löytyy myös paljon erilaisia suklaan valmistus reseptejä.

DSC00029