Heippa! Tiedättekö sen tunteen, kun on vapaata, ulkona on kaunis ilma ja tuntuu, että on lähes pakko tehdä jotain, koska suomessa näistä keleistä ei ehdi nauttimaan kuin ne muutamat viikot. Sen fiiliksen, kun lähestulkoon stressaa siitä, että pitäisi tehdä jotain. Selaat instagramia ja facebookkia ja tuntuu, että kaikki muut tekevät kaikkea hauskaa ja sinä nysväät kotona. 😀 No, mulla on aina ajoittain ollut tällainen fiilis, mutta tällä viikolla päätin, että jos mua ei nappaa lähteä ulos, vaikka on kaunis ilma, en lähde. Oonkin hengaillut paljon kotosalla, katsonut sarjoja ja eilen luin kirjaa (!!!) 5 tuntia putkeen. Kaikesta tylsyydestä huolimatta on ollut tosi hyvä viikko ja tuntuu oikeesti mielettömän hyvältä, että työt alkaa kohta, sillä olo on levännyt ja energinen.
Otin pienen varaslähdön duuniin paluun kanssa, sillä meen jo huomenna ohjaamaan ensimmäisen tunnin. Tänään oon väsännyt uuden spinning-ohjelman ja kävin polkemassa sen läpi aamupäivästä. Täytyy myöntää, että oon aivan fiiliksissä! 😀 En ole puhunut mikrofooniin nyt 5 viikkoon, katsotaan kuinka se luonnistuu taas pitkän tauon jälkeen. Luvassa on kuitenkin takuuvarmaa tyyliä a’la meikäläinen, joten olisi ihan huippua jos kaikki kynnelle kykenevät tulisivat mestoille huomenna kl. 10:15 (lady line) 🙂 mm. näitä biisejä on luvassa..
tästä hieman pidempi versio:
Käytiin äsken Even kanssa lounaalla salaattibufeessa ja sen jälkeen keitin Evelle bulletproof-tsufeet ja E puolestaan tarjosi eilen leipomaansa minttuista mustikkajuustokakkua. Olin aika täynnä, joten maistoin vaan pienen slaissin, mutta oli poijjaat hyvää! Onneksi poikaystävä tulee pian kotiin, joten kakku katoaa varmasti parempiin suihin mun mielestä kummittelemasta. Ajattelin huijata, että kakku on proteiinipitoinen terveyskakku, katsotaan mitä mies sanoo maistamisen jälkeen. 😀
Molemmat alla olevat kuvan on Even FB-sivulta pöllitty. 😀
Loppuun vielä pieni kysymys teille. Innostuin tosiaan lukemaan eilen kirjaa (fifty shades of grey – toinen osa, ekan olen lukenut) ja se oli jotenkin todella rentouttavaa! Oon lukenut Liza Marklundin uhatut sekä turvapaikka ja pidin näistä todella paljon. Olisin todella kiitollinen, jos jaksaisitte ehdotella hyviä kirjoja, tai kertoa omia lemppareita!


















