Moikka! Ajattelin vaihteeksi kirjoittaa postauksen ihan vaan mun arkipäivästä ja mitä kaikkea työhöni ja arkeeni sisältyy. Mun työni koostuu monesta eri palasesta, mikä on mielestäni loistava juttu. Jokainen päivä on hieman erilainen!
Teen töitä ryhmäliikuntaohjaajana, Personal Trainerina ja olen myös kuntosalimme ryhmäliikuntavastaava, eli pidän langat käsissä ja hoidan kaikki ryhmäliikuntaan liittyvät jutut. Lisäksi bloggaaminen on nykyään mun sivutyö, sillä saan siitäkin tuloja. Kaikkia näitä yhdistää liikunta, terveys ja rakkaus kaikkeen siihen liittyvään! 🙂
Tänään heräsin noin kl 8:30 ilman herätyskelloa. Hoidin mun aamurutiinit, joihin menee nykyään noin 30 minuuttia. Liotan saven, juon saven, teen vihersmoothien, juon sen, laitan kahvit tulille ja puurot keittelen kattilassa. Otan valmiiksi esiin kaikki vitamiinit ja muut napit.
Aamupalaa syödessä selaan työ- ja blogisähköpostit, vastailen niihin. Luen blogin kommentit ja vastailen niihin myös. Tänään tein aamulla muutamia ravinto-ohjelmia ennen kuin lähdin töihin. 10:30 aikoihin pakkasin laukun ja lähdin Lady Linelle tekemään omaa salitreeniä. Töihin tullessa sain kuulla, että toisen jumppasalin mikrofonissa oli ollut häikkää, joten aloin selvitellä ongelmaa ja yritin saada vempeleen toimimaan, sillä seuraava tunti oli alkamassa kl. 11:00. Yleensä mulla on magic touch näissä asioissa ja saan korjattua melkein kaiken, mutta tänään mikki oli aivan kuollut. Soittelin firmaan joka hoitaa meidän ääneentoiston ja jätin viestin, että laite pitäisi tulla korjaamaan tai tuomaan uusi. Tämän jupakan ansiosta omat treenit vähän viivästyi ja mulla olikin enää tunti aikaa treenata ennen kuin PT-asiakas tulisi treenattavaksi. Tein aika pikaisen, mutta todella tehokkaan pepputreenin, joka koostui boxikyykyistä, askelkyykyistä, maastavedoista, lantionnostoista, yhden jalan jalkaprässistä sekä reisien loittonnusliikkeestä. Loppuun tein supersarjoja, sillä kellon viisari lähestyi kahtatoista.
Oman treenin jälkeen kulautin Fitnessgurun vanilja-valkosuklaan makuisen heraproteiinin alas ja suuntasin treenaamaan mun asiakasta. Tehtiin circuit-treeni, joka muistuttaa Bikinibootcampin-treenejä. Asiakkaan jälkeen tein lisää ohjelmia, suunnitelmia ja lähettelin sähköpostia joka paikkaan. 😀
Kl. 14:00 Meillä alkoi henkilöstöpalaveri, jossa käydään läpi viikon tapahtumia ryhmäliikunnan, personal trainingin, vastaanoton ja myynnin osalta. Suunnitellaan myös tulevia juttuja ja mietitään ratkaisuja mahdollisiin ongelmiin tai kysymyksiin. Palaverin jälkeen nälkä alkoi jo kurnia vatsassa ja suuntasin kotiin suihkuun ja syömään. Mä hoidan myös meidän firman sairaslomatuuraukset ja tänään tuli fixattua yksi auki oleva tunti. Tällä kertaa tuuraaja löytyi todella nopeasti. Joskus saa soitella, textailla ja sumplia hyvän tovin ennen kuin tunnille on hoidettu ohjaaja.
Lämmitin eilistä ruokaa, broileria ja uuniperunoita. Keitin myös parsakaalia ja pilkoin läjän salaattia. Syödessä kirjoitin päivällä aiemmin ilmestyneen postauksen. Ruuan jälkeen aloin etsiä musiikkia, sillä mun piti uudistaa illan RPV-ohjelmaan yksi kappale. Kappale löytyi melko nopeasti ja kuuntelin sen muutaman kerran läpi ja mietin mitä liikkeitä otan biisiin mukaan. Musiikkia kuunnellessa tiskasin, laitoin pyykit kuivumaan ja siivosin pikaisesti.
Siivoamisen jälkeen painuin piikkimaton päälle päiväunille. Unet kestivät noin 30 minuttia, jonka jälkeen suunnittelin tuon RPV-kappaleen valmiiksi, kertasin illan Bodycombatin ja söin yhden Questbarin hartaasti nauttien. 😀
Sitten olikin aika lähteä töihin jumppien pariin. Ohjasin ensin Bodycombatin ja päälle RPV:n. Tänään porukkaa oli jo reilusti vähemmän kuin eilen. Ovatko kaikki lähteneet jo pääisäisen viettoon? Tunnit meni kivasti ja tällä hetkellä oon ihan fiiliksistä juurikin RPV-tunnista, se on kyllä yksi mun lemppareista. On kiva kun saa itse suunnitella koreot ja valita biisit. Nyt käytössä on vielä uudehko ohjelmakin, joten sekin tietysti edistää fiilistä. Kl 20:45 jumpat oli jumpattu ja meikäläinen näytti tältä..
Jumppien jälkeen tarkastin vielä seuraavan päivän ohjaajat koneelta ja tarkistin päivän tuntien kävijämäärät. Nälkä alkoi taas tuntua, joten suuntasin kotiin syömään ja pesulle! Iltaruoka koostui sellaisestakin gourmeesta kuin luomulaatuisesta jauhelihasta ja täysjyväriisistä..
Ruuan kuvaamisen jälkeen istuin tähän koneelle ja aloin raapustaa tätä postausta, samalla syöden. 😀 Aloitin postauksen kirjoittamisen reilu tunti sitten ja nyt alan olla loppusuoralla. Poikaystäväkin tuli kotiin äsken ja sanoikin juuri, että kohta sä saat jonkun kohtauksen, kun teet vaan töitä kokoajan ja istut siinä koneella. 😀 No, täytyy sanoa ettei mikään mitä teen oikeastaan tunnu työnteolta, sillä tää on niin mukavaa puuhaa! Kello on nyt 22:30 ja kohta on aika painua peiton alle.
Öitä kaverit!















![Baileys_lounge_fb_Aino_1200x627[5]](https://a-rou.indiedays.com/blogs.dir/89/wp-content/uploads/2014/04/Baileys_lounge_fb_Aino_1200x6275-1024x535.jpg)













