Iltaa! Kerroin aiemmin, että oltiin eilen päivällä kuvailemassa jumppatouhuja. Yritin miettiä videoiden toteutusta ja tulin siihen tulokseen, että on turhaa alkaa kuvaamaan jokainen biisi kokonaan, koska kukaan ei varmaan jaksa katsoa tuntia putkeen kun meikäläinen pomppii yksin salissa 😀
Tehtiin siis videopätkiä, joissa on pieniä osia lämmitelyn sekä lihaskunnon eri kappaleista. Pätkistä ei tietenkään saa kokonaiskuvaa koko koreografista, mutta pienen silmäyksen siitä. Mun koreografiat eivät ole mitään monimutkaisia, vaan aika simppeliä askeltamista, koska kyseessä ovat perustunnit RPV ja BODY. Näillä tunneilla homma pitää pysyä suhteellisen simppelinä.
Hauskuutta jumppailuun saa musiikeilla ja musiikkiin sopivalla koreolla! Esimerkisi TBC tunnilla meno on taas hieman koreografisempaa.. 🙂 Täytyy vielä mainita, että mulla on toisessa kyynerpäässä pysyvä vamma, minkä vuoksi käsi ei suoristu kunnolla, sen huomaa muutamassa kohtaa 😀
Tein ennakoinnit vahingossa automaattisesti muutamassa kohtaa ja välillä en tehnyt..Ohjaajat huomaa ainakin ne kohdat.
Kuvattiin myös hieman lihaskuntohommia..Ne liikkeet missä on käsipainot on BODY tunnilta ja ne missä heilun ilman painoja on RPV tunnilta. Siinä on ihan basic juttuja ja sitten hieman haastavempia muutama setti.
Videoiden laatu ei ole ihan huippuluokkaa, kuten huomaatte. Musiikki tulee myös välillä hieman liikkeen jäljessä.
Miltä näyttää? Olkaa armollisia 😉





