VIIKONLOPUN MEININKEJÄ

Vietimme viime viikonlopun siis Helsingissä ja ehdittiin tällä kertaa tehdä muutakin kuin vaan ajaa sinne ja takaisin. Mulla oli perjantaina viimeinen ohjaus kl 11:00, jonka jälkeen kodin kautta auton penkille istumaan. Ajeltiin aika rauhassa ja käväistiin syömässä matkalla. Yksi lempparipaikka tuossa VSA-HKI välillä on Tei-tupa, josta saa kunnon kotiruokaa buffetin muodossa. En ollut ehtinyt syödä kunnolla Bootcampin jälkeen, joten safka upposi hyvällä ruokahalulla.

lmfinland49

kuva @Lesmills

Vietettiin ensimmäinen yön Glo Art hotellissa Lönnrotinkadulla ja oltiin sen verran myöhään perillä, että ehdittiin hakea vähän ruokaa ja käydä katsastamassa missä tuo Esport Bristol sijaitsee. Lauantaina oli mukavampi lähteä liikkeelle, kun ei tarvinut sekoilla navigaattorin kanssa turistina keskustassa. 😀 Kun bodyattack-osuus oli ohi, jouduinkin lähteä melkein heti pois, sillä olimme ostaneet liput KHL-peliin ja sitä ennen piti käydä vielä kirjautumassa Hotel Indigoon (Hotel Indigo Helsinki – Boulevard). Sain velottoman yöpymisen hotellista ja olinkin jo toista kertaa tuossa hotellissa. Itseasiassa olin ihan innoissaan, että pääsin sinne uudelleen, sillä kyseessä on paras hotelli, jossa olen suomessa vieraillut.

lmfinland44

kuva @lesmills

Tällä vierailulla selvisi, että hotellin sisustus muuttuu aina kerrosvärien mukaan. Viimeksi olin sinisessä kerroksessa ja tällä kertaa sitten keltaisessa. Hotelin sisustus on hieno ja huoneet mukavat ja modernit. Nykyään kun varaan hotellin, mietin aina aamiaistarjontaa, ja syy miksi hotelli on mielestäni niin hyvä löytyykin sieltä aamiaispöydästä. Valikoimaa sopivasti ja kaikki on tuoretta, freshiä ja maistuvaa.

2015-08-29 14_Fotor_Collage

P7110009_Fotor_Collage1

Iltapäivällä suunnattiin siis Hartwall Areenalle katsomaan Jokerit – TSSKA Moskova peliä. Vaikka edelleen oli pettynyt olo päivän The One – tapahtumasta, piristi hyvä meno mieltä. Porukkaa oli yli 10 000 ja muutenkin viihtyisää ajanvietettä. Jokerit vei pelin 3-0. En ollut ehtinyt syödä kunnolla sitten aamun, joten pelin jälkeen suunnattiinkin suoraan Hard Rock Cafeeseen syömään. Hamppari ja ranskalaiset maistui pitkästä aikaa erittäin hyvälle ja ruuan jälkeen tilaa jäi vielä leffaherkuillekin. 😀 Käytiin leffassa ja sen jälkeen väsähdettiin Indigon pehmeään sänkyyn.

Aamulla herätessä oli ruoka taas mielessä. Olinkin hehkuttanut poikaystävälle tuota aamupalaa koko reissun ajan, joten kummankin odotukset oli aika korkeella. 😀 Aamiaisen jälkeen kamppeet kasaan ja kotia kohti. Kaikenkaikkiaan mukava viikonloppu ja hyvää vaihtelua ainaiseen kotona hengailuun.

Tämä viikko alkoi reippaasti, kun kävin tuuraamassa pari jumppaa aamupäivällä. Kohta olis aika lähteä vetämään omat tunnit, joten päivän saldoksi tulee 5 ohjattavaa tuntia, pari spinningiä, pari corea ja yksi attacki! Flunssakausina pitää aina venyä sen verran kun aikataulut antaa periksi. Itse en ole onneksi koskaan kipeänä, joten ei tarvi pelätä että tarttuisi. 🙂

4 Responses to “VIIKONLOPUN MEININKEJÄ”

1. Pieni Lintu sanoo:

Hauska toi eka kuva 🙂

2. Sanna sanoo:

Moi Aino ja kiitos kivasta blogista! 🙂 Mua kiinnostaisi kauheasti tämmösenä jumppaintoilijana tietää uusien ryhmäliikuntaohjelmien oppimisprosessista ohjaajan näkökulmasta! 🙂

Onko teillä siis joka ohjelmaan kunnon koulutus, miten alat opetella ohjelmaa, kauanko uuden ohjelman oppiminen kestää, onko sulla jotain muistikikkoja jne 😀 Mitä vaan! 🙂 En tiedä oletko aiheesta jo postannut, mutta tämmönen toive näin uusien ohjelmien kynnyksellä 😉

Olisi mahtavaa joskus päästä tunneillesi! 🙂 Harmi kun lauantaina en päässyt kisaan paikalle. Ihanaa syksyn jatkoa! 🙂